Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2011 11:45 - Борисов джентълменски свали шапка на Ал. Петров - taka li e - koi upravliava v BG?
Автор: magmarieta Категория: Други   
Прочетен: 1752 Коментари: 0 Гласове:
0



 
image    Свалям шапка на Алексей Петров, че с трима журналисти - Кристина Патрашкова, Явор Дачков и Сашо Диков, с един вестник и една телевизия подчини всички медии. Това заяви пред ТВ7 премиерът Бойко Борисов по повод скандала със СРС-тата, цитиран от Livenews и КРОСС.
С няколко флашки той обезличил всички партии, БСП тичали след всеки запис, мотивира се министър-председателят и каза, че симпатизира на Петров.
Така майсторски ни разиграва, че трябва да му се признае, аз винаги съм бил джентълмен, каза премиерът.

"Президентът Георги Първанов стои зад атаката срещу мен, но аз го разбирам. Той е млад и има амбиции, изгражда своята организация, за да остане във властта", коментира още Борисов.
Петров също имал своите права, за да докаже своята невинност.

По думите на премира, атаката срещу него започнала с публикуваната стенограма от разговора между Първанов и финансовия министър Симеон Дянков.
"След това дойде и лоялният гражданин Алексей Петров и донесе затрития от Сергей Станишев доклад", добави Борисов.

Вчера след разпит в Националната следствена служба по обвиненията за групата "Октопод" Алексей Петров обяви, че зад скандала със СРС-та стои професионалната и политическа некадърност на премиера и вътрешния министър Цветан Цветанов.

"Водя стотици разговори на ден. Не си спомням какво съм говорил миналия март, но знам със сигурност, че за Вучката (митничаря Николай Вучев - б.р.) се обаждах и за „Леденика" съм се обаждал", призна Борисов за разговорите между него и шефа на митниците Ваньо Танов, цитиран от КРОСС.

Имало обаче разлика в продължителността на разговорите, изнесени от флашките, и тези от разпечатките на мобилните оператори, която премиерът е поискал. Борисов е помолил Танов да направи същото, за да се види разминаването.

„На Терминал 2 не съм назначил никой. Вучката работи там много години преди аз да дойда на власт", обясни той по повод разговора да върне на работа на летището Вучев, с когото играят футбол.
Според Борисов това е най-ниският пост - посрещач на пътниците. "Идва той и вика: "Абе, шефе, толкова години работя в митниците, вие дойдохте на власт и ме махнаха", разказа премиерът. Освен на игрището, не бил виждал Вучев в "друга ситуация", но добави, че даже бил голмайстор на армейската група.
Той обясни, че не познава шефа на митницата на Летище София Павел Манченко, макар да споменава името му във въпросния разговор за митничаря.

Борисов се усъмни, че някой се опитва да го провокира. „Защо се огледаха в него да го махнат? И аз имам исхемична болест на сърцето. Докторите казват - не ходи на сауна и не тичай толкова, но аз си го правя", призна премиерът.
Той отново заяви, че скандалите се правят, за да се отклони вниманието от свършената работа на правителството.

Борисов се обърна към лидерите на политически партии с призива: „Да спрем да си мием ръцете с прокуратурата и за всяко нещо да искаме проверка. Задръстихме я".

Преди няколко дни лидерът на ДСБ Иван Костов се срещна с главния прокурор Борис Велчев заради изнесените разговори Борисов-Танов. От ДСБ настояват прокуратурата максимално бързо и публично да оповести събрани ли са доказателства, че двамата са възпрепятствали проверка на собственика на бирената фабрика "Леденика" Михаил Михов.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: magmarieta
Категория: Бизнес
Прочетен: 711299
Постинги: 247
Коментари: 178
Гласове: 1167
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930