Постинг
16.12.2014 16:12 -
Айде да ви видим на задачката
1
цитирайОтговор 9.
цитирай91
цитирай1
А верният отговор е?
цитирайА верният отговор е?
От дотук дадените 5 отговора само един беше верен - горе-долу е спазена статистиката :)
Браво, tera.
цитирайБраво, tera.
Апропо, какво означава този знак - тиренце и две точки?
Може би лупинг на скучаещ мозък?
Срещала съм го със значение от-до.
А от 6 до 6 може да има запетая, тире, "и" или празно пространство.
цитирайМоже би лупинг на скучаещ мозък?
Срещала съм го със значение от-до.
А от 6 до 6 може да има запетая, тире, "и" или празно пространство.
> Може би лупинг на скучаещ мозък?
А може би не? ;)
http://en.wikipedia.org/wiki/Obelus
цитирайА може би не? ;)
http://en.wikipedia.org/wiki/Obelus
Ако добре помня, първо действията в скобите, или 1 плюс 2 - 3 по 2 - 6.
6 делено на 6 е 1 и аз съм я решила.
Но
щом 9 е верен отговор, значи задачата
има два верни отговора !
И това е хубаво!
Какво по-хубаво от това да имаш два варианта
за решение на проблема си и двата да са верни/хубави,подобаващи/.
:)))))))
цитирай6 делено на 6 е 1 и аз съм я решила.
Но
щом 9 е верен отговор, значи задачата
има два верни отговора !
И това е хубаво!
Какво по-хубаво от това да имаш два варианта
за решение на проблема си и двата да са верни/хубави,подобаващи/.
:)))))))
Не, задачата има само една възможна последователност от действия и съответно само едно решение. Последователността на математическите действия се учи във втори клас.
Деленето и умножението са с приоритет над събирането и изваждането.
Първото действие е 6 делено на 2 = 3.
След това решаваш скобите, 1+2 = 3.
След това умножаваш първия резултат по резултата в скобите, 3*3 = 9.
Това, че след 6 има знак за делене, не означава, че целият израз след този знак следва да попадне под чертата за делене. Нищо подобно. Ако беше така, представен на един ред, целият израз би имал следния вид:
6/[2(1+2)]
цитирайДеленето и умножението са с приоритет над събирането и изваждането.
Първото действие е 6 делено на 2 = 3.
След това решаваш скобите, 1+2 = 3.
След това умножаваш първия резултат по резултата в скобите, 3*3 = 9.
Това, че след 6 има знак за делене, не означава, че целият израз след този знак следва да попадне под чертата за делене. Нищо подобно. Ако беше така, представен на един ред, целият израз би имал следния вид:
6/[2(1+2)]
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 11390
Блогрол
1. Asthfghl @ DreamWidth
2. Моите пътешествия
3. Псевдонауките
4. [Театър на Мечтите]
5. Научният метод
6. Блоголунатизъм
7. Логически грешки
8. Формуляр за рИване
9. [Дриймвил в LJ]
10. Постинги в TP
11. Нашата дискусия
12. Истинският дебат
13. Нормалният дебат
14. История без край IV
15. Струнната теория
16. Някои цитати
17. Лаб. Сънна Апнея
18. Готвенето = страст
19. Политика на модерация
2. Моите пътешествия
3. Псевдонауките
4. [Театър на Мечтите]
5. Научният метод
6. Блоголунатизъм
7. Логически грешки
8. Формуляр за рИване
9. [Дриймвил в LJ]
10. Постинги в TP
11. Нашата дискусия
12. Истинският дебат
13. Нормалният дебат
14. История без край IV
15. Струнната теория
16. Някои цитати
17. Лаб. Сънна Апнея
18. Готвенето = страст
19. Политика на модерация